Sales Representative
                                mobile: +48 501 705 756
                                bartek@grasp24.pl
								 
							
						 
Wybór papieru ma ogromny wpływ na odbiór końcowego produktu. Dobrze dobrany papier nie tylko podnosi prestiż materiału, ale też odpowiada za jego trwałość i funkcjonalność.
Najczęściej wybierany do ulotek, plakatów i katalogów. Błyszczący papier podbija kolory, a matowy daje bardziej elegancki efekt.
 
        Bez powłoki, przyjemny w dotyku, idealny do notesów, papeterii czy materiałów firmowych. Dobrze przyjmuje długopis i ołówek.
 
        Z recyklingu, szary, beżowy, a czasem nawet z domieszką roślin. Idealny dla marek, które chcą pokazać swoją troskę o środowisko.
 
        Im wyższa gramatura, tym papier grubszy. Np. 90 g to typowy papier do druku dokumentów, 170 g do ulotek, 350 g do wizytówek.
